Web-Stat

sâmbătă, iulie 12

new text document
[ asteptam . trebuia sa vina..
vroiam sa nu mai aud nimic de aproape,ci sa deslusesc totul de foarte departe.m-am uitat la un moment dat in urma ,ramanand asa pret de cateva secunde.
nici de data asta.
cat de tare ma puteam insela...?
pe masura ce constientizam ce se intampla ochii mi se umezeau.. ]

textul acesta l-am gasit la mine pe desktop.si totusi eu nu imi aduc aminte nimic...
e adevarat ca nu am mai fost acasa demult,dar...
in fine :) [ce altceva putea fi,pan' la urma?]

11 iulie e o zi de nastere pe care o stiu de multa vreme si pe care culmea[!!!] o tin minte.motivul e unul simplu.cat de cat aproape de mine.
ciudat e ca ,pe 11 iulie eu mizez doar pe puterea gandului...
cand eram mici faceam petreceri in aer liber,purtam pantaloni 3 sferturi si abia asteptam ca baiatul cu muzica sa aleaga o melodie lenta,de genul "say you,say me" sau "what's a woman"... Noaptea se termina mai devreme decat s-ar termina acum.un tort cam prea insiropat,niste frisca roz si un "french kiss" timid,imbujorat si fara urme de ruj.
daca stau sa ma gandesc mai bine,poate ca anul asta ar fi frumos sa pun un la multi ani intr-un plic pe care apoi sa il las la 6bis...[mmm...]

La multi ani![cu fundita si impachetat dragut intr-un colt de blog...pe care nu o sa il citesti niciodata...din pacate :) ]

P.S. daca imi gasesc adidasii promit sa fac niste poze de vacanta...