Web-Stat

joi, octombrie 2

astazi am avut pentru prima oara sentimentul ca Marele Oras m-a coplesit..
...motiv pentru care m-am lasat purtata de amintirea sibiului trist si romantic de acum un an.
[daca fumul de kent 4 nu m-ar fascina atat de tare in intuneric ,probabil ca nu mi-ar placea deloc sa fumez..] [Tigara e pentru suflet... Remember..?] ca si pink floyd,ca si evantaiul meu turcoaz,ca si mama,ca si 813-le,ca si port-tigaretul meu rosu..




[somnul este un lucru extraordinar si viata e suportabila numai din cauza somnului. prin urmare dimineata incepi o noua aventura sau aceeasi aventura dar cu intrerupere.insomnia este o revelatie extraordinara fiindca suprima inconstienta.adica...petreci 24 de ore pe zi fiind lucid, ceea ce omul e prea slab ca sa suporte... ]
viata nu-i posibila decat prin uitare!

Crezi ca Cioran a putut fi un om aproape normal...?

"aici" la mine..totul dureaza..:)iar viata e posibila si atat.
nu-mi ramane decat sa adorm linistita langa lupul meu de stepa...