Web-Stat

vineri, aprilie 10



lavi este una dintre adele...ea zice ca a treia..
si una dintre persoanele la care eu tin tare mult..
in prietenia noastra da dovada de un devotament de care eu una nu sunt in stare..

ne-am imprietenit intr-o primavara, pe terasa la motoare...
atunci a fost momentul cand aveam nevoie una de cealalta... ne-am gasit si simt ca o sa fim prietene si la 60 de ani..
avem multe amintiri impreuna. de tot felul..
primele noastre intalniri la metroul de la tnb, drumul cu trenul pana la onesti, concertul phoenix intrerupt, iarna din festival, gerurile din vama veche de 1 mai, 2 ianuarie 2007 cand si-a spart ochelarii la mine in masina, seara aceea din club a cu robbie williams, escapadele noastre de la sibiu si herculane, orgiile culinare de la kfc, si serile cu sau fara topogan cu mama mea si tatal ei, seri pe care nu o sa le uit niciodata...si
pierderile noastre din anul ce a trecut..

pot sa spun ca eu si lavi ne cunoastem aproape in detalii fine..
aprilspring10 e ziua ei..pe tocuri si in soare..
florile ei sunt lalelele, miroase a parfum rosu de la cacharel si e norocoasa pentru ca o prinde bine orice culoare...

La multi ani, baby! :)