Web-Stat

marți, mai 20

[fragment anonim]
[de fapt psihicul meu e unul foarte ok.poate enervant de ok cateodata. si asa cum ziceam,pink floyzii ii savurez oricum si ii pot asculta la ambele extreme.

nu stiu cine te-a invatat pe tine ca pink floyd se asculta numai dupa 30 de ani. e ca si cand mi-ai spune ca pot sa adorm cu povesti de hans christian andersen pe timpan numai pana la 5 ani,cand de fapt unii mai ascultam si acum.

nu imi plac ideile preconcepute desi detin si eu cateva.doar ca ale mele sunt pe termen scurt. da stiu:)) asa cum ziceai si tu[alt tu]...sunt hotarata cand de fapt nu prea stiu eu ce vreau...asa in general

deci enjoy pink floyd si in miezul zilei si la ore mici si in sesiune si in nesesiune si cand faci dragoste si cand faci sex si treaz si beat si mahmur si indragostit si deprimat si nervos si indiferent si antipatic si mai ales in calmul meu blond de cateodata!!!!

pink floyd si starile de pink floyd sunt ceva complex si mai ales ceva ce nu place tuturor. ideea e ca tu habar nu ai ,exact asa cum habar nu aveam nici eu pana intr-una din sesiunile de vara.]

[There is no dark side of the moon really. matter of fact it's all dark.]...asta ca sa ma sincrozinez cu "The refracting prism cover"

[daca o sa cauti latura poetica in post-ul acesta,ori recitesti ceva din urma ori ma mai astepti un anotimp:P ]