Web-Stat

luni, mai 12

la poza nu m-am hotarat.alege tu.
si daca las asa, ce are?

in cateva ore o sa am un examen. primul serios [de cand m-am intors de la mare]
sper doar ca momentul blond sa fie oarecum discontinuu... Pentru prima oara o sa ma risc si nu o sa imi iau bluza de examen dar o sa imi iau esarfa in dar :) [tot galbena]
de cand cu tot rockul asta ,am si uitat cat de tare imi placeau mie in liceu ub40 si chiar imi cumparasem un album mov cu ei....[Here I am baby,come and take me!!!!]
Oare ti-am zis ca filmul meu de pana acum e tot in ritm reggae?....9 weeks & 1/2

Dimineata marina...

[I don`t care, with you I can`t do wrong
And put your little hand in mine
There ain`t no hill or mountain we can`t climb]

Nu-i asa...?
[Am inceput iar sa adorm la ore mici...ca atunci cand eram doar 20% electronista... :) ]