Web-Stat

duminică, mai 4


Ploaia de ieri seara mi-a dizolvat multe din gandurile vechi.gustul a fost unul optimist la fel ca si culorile umbrelei dupa care auzeam melodia... De mult nu ma mai plouase asa.M-am intors curata si senina in marele oras.asa o sa si raman.si in fond,nu doar in forma ca pana acum.te-am mintit cand ti-am zis ca vreau sa plecam.as mai fi foarte stat dar ma simteam atat de libera incat probabil mi-as fi pierdut noaptea in alt fel daca mai ramaneam inca un acord.

din starea de perfecta luciditate de joi am constatat ca toti de acolo sunt foarte nebuni.
foarte curand am fost si eu la fel...(...)

imi pare rau ca nu a fost indeajuns de senin sa prind macar un rasarit...

nici la anul nu o sa stau la cort dar cu siguranta o sa beau o bere la prima terasa de pe partea stanga...(cand am trecut ieri picura.si eu eram ca in colibri...iubeam pletele si ploaia si camasile-nflorate..)

nu stiu ce anotimp a fost in Vama Veche in ultimele zile dar ploaia a avut gust de vara...

Irisii au cantat numai melodii de sfarsit...Nu mi-a mai pasat...
Stiu doar ca eu o sa miros a mare si a vant albastru spre negru si maine.Se pare ca asa mi-e dat...:)
(Iris-[vino iar,dar...]pentru Totdeauna...)