Web-Stat

marți, septembrie 9



[acum cateva saptamani i-am dat sa miroasa o floare rosie.
atunci am simtit cum sufletele noastre au zambit unul la celalalt...
albastrelul meu uitase mirosul florilor.
a fost prima lui ocazie in 7 ani..]

imi place cand te iei dupa mine si decizi sa fim amandoi tristi..
imi place cand ne pufneste rasul fara ca macar sa ne uitam unul la altul..
imi place sa dorm 10 minute de amiaza langa tine..
imi place cand fara sa stii imi zici viviana in loc de elena..
imi place sa imi zici ca pe mine ma iubesti cel mai tare.
etc...[in noaptea asta sunt si eu secretoasa.asa ca tine..:) ]

promit sa nu mai ascultam niciodata barca pe valuri...
surpriza de maine are sa fie o ciocolata cu rom...si un hohot de ras de pe vremea cand eu eram clasa a doua si mergeam impreuna la timisoara...

p.s. "gata!am innebunit!am innebunit!am innebunit!"