Web-Stat

miercuri, noiembrie 12




[In timp ce eu chiuleam la orele de gramatica , secolul trecut..]

[esti incredibil(a)!! de fiecare data cand vreau sa inserez o virgula , tocmai pentru a trage un nou fum de kent , ma simt nehotarata.EU!! Tocmai eu care sunt intr-o forma excelenta mai tot timpul , stau mai nou si fac analiza de text pentru...cateva virgule pe care vreau sa le pictez aici pe blog.]
Nu era mai bine ca in loc de virgula aia controversata sa pun eu simpaticele mele puncte puncte??[oricum , crede-ma ca in ciuda faptului ca as putea sa mai continui discutia contradictorie nu o sa o fac.cel putin pentru moment :P]

Motivul ar fi ca nu am orgolii la capitolul detalii de limba romana scrisa [mie imi place sa vorbesc si ce bine e ca in exprimarea orala nu trebuie specificat unde ai pus virgula] si la urma urmei chiar daca am gresit din punct de vedere gramatical asta e.
Nu intentionez sa mai fac atat de mult tam-tam pentru o virgula poposita langa un predicat , pentru o virgula pe care a durut-o in 14 de subiect , pentru o virgula care m-ar fi salvat in ochii lui "guess who , guess who again , guess who din nou" daca ar mai fi avut una ca ea in fraza respectiva.

Asadar virgula respectiva trebuie sa dispara!!

Cam asta-i!!

[pentru ca unui anume cititor sa nu ii oboseasca ochii , inainte si dupa fiecare virgula am apasat pe tasta spatiu :).Mai era o regula dar nu mi-o amintesc acum.]