Web-Stat

duminică, noiembrie 16




inca mai simt mirosul de mandarine de acum mult timp...
[la seminarul de astazi mirosea a craciun.un andrei mirosea a craciun.]

mi-e dor sa merg cu tramvaiul prin bucuresti.
nu cred ca are sa ma mai incerce vreodata sentimentul pe care l-am trait atunci. atunci cand, pentru prima oara, am luat un 336 catre universitate. era miercuri. a doua saptamana.am realizat cat de dor imi e de viv si cata nevoie am de ea..
[a fost atat de scurt si totusi il simt atat de aproape..]

tot la seminarul de azi m-am gandit la november rain.mi-am lasat nepasatoare gandurile banale in sala si pret de cateva clipe sufletul meu a alergat prin stropii reci si zgomotosi de afara...S-a intors fumegand si tacut.

azi am coborat intr-un suflet [acelasi suflet] sa imi cumpar ziarul de luni dimineata.[deja sunt un om cu tabieturi].editia de azi a fost cu phoenix;m-am gandit la Negru-Voda;apoi m-am gandit la Tine.

[am renuntat pana si la tigara pufaita inainte de culcare.]

P.S. sunt sigura ca o sa ajungem pana joi..:)