Web-Stat

luni, martie 31


O sa ma obisnuiesc mai greu cu ideea ca nu ne vom mai juca decat virtual.... in fine....sa stii ca nu ma duc acasa in weekend,sa mai stii ca acum imi e activ creditul de pe connex....si nu strica sa stii ca...
azi era sa mor.....acelasi rol de acum doua seri....M-a salvat un evantai facut din pagina de horoscop al ziarului gratuit de la metrou....
sunt imbracata intr-o bluza aproape rosie cu umerii aproape goi......M-am trezit foarte cu zambet azi de dimineata si m-am machiat cu negru la ochi....mi-am pus bratarile cele multe....si o pereche de cercei preferati in clasa a 12-a....pe care in curand o sa ii fac cadou...
azi m-am intors din drum...imi uitasem cd-ul cu alifantis acasa si am facut cale intoarsa 3 etaje....Eu stau la 813.....
m-am decis sa scriu numai cu verde azi....ma tine mai atenta si sa imi inventez o noua semnatura.....Eu sunt doar Elena.
cineva m-a calcat pe picior si mi-a lasat o urma......de tenis,si eu beau suc natural de mere....e preferatul meu.....si din cand in cand mai incerc cate o tigara....Eu fumez Kent 4....
si peste tot pe la mine la birou is numai hartzi.....in spate toata lumea.....in fata harta europei,in dreapta germania si in rest niste numere de telefon.....
Iti multumesc pentru rabdare.....Eu...stiam....
pe curand...

[zile in care nu se intampla nimic.nimic.]