Web-Stat

sâmbătă, martie 29


Prea multa lumina….si urme de degete pe usa….si mie imi vine sa rad….si te vad…te vad prea mult…..Tu nu stii cine sunt eu….nu ma auzi…nu ma vezi…..stii doar ca ma ajuti sa gasesc punctul…..Nu te-ai saturat de mine…?

Mai fa un dus rece…..mai aprinde-ti o tigara ca sa ma enervezi….si lasa-ma sa ma uit la tine….cum eu dau enter si tu razi…..razi prea mult si prea tare……Si in permanenta iti vad numai un genunchi si blugii tai cei rupti….blugi cu aventuri…..in 3 locuri…..cu 3 picaturi de Chanel numarul 6….si un buchet de trandafiri uscati de ceva timp.Odata erau rosii…acum……ai mai stricat o umbrela ca sa copii la teza de romana…si-n permanenta trebuie sa-ti amintesc ce ore avem azi…..si mai fumam ceva la tine….

Ma pui sa stau pe un scaun rosu…si tu porti un tricou urat….si pe fundal se aude numai muzica frantuzeasca….si ecranul de la laptop e crapat….Scrumiera e in permananta plina in urma ta…..si daca ti se face somn ma lasi sa vorbesc singura….si se prabusesc toate sticlutele cu fel de fel de parfumuri si briz-briz-uri.Abia ieri m-ai invatat cuvantul asta…..Nu te las sa dormi acasa in seara asta…si nici nu o sa te conduc la gara…..o sa ma dau doar cu rujul rosu si mentolat de la tine…..si o sa te rog numai sa ma lasi putin in locul tau….sa nu ma mai cunosc…sa nu ma mai simt…..ci doar sa stiu ca exist….

Si melodia asta imi adduce aminte de tine…..oare ce vreau eu de la tine….Asa…pune-ti barbia pe acelasi genunchi si….gandeste-te…..nu e nevoie sa te incrunti…..si sa te uiti in sus…..mai fa odata cum imi place mie….sa rad si eu…..sa vin spre tine…..si sa schimb melodia…..

You’re beautiful…….chiar daca amintirea nu e a mea……nu e cu mine…..nu e deloc…..Noi am fost intr-o seara cu luna….in care eu nu am scos un cuvant…..si tu ai fumat toate tigarile…..si apoi am adormit sub cer….si ne-am trezit…abia acum……sau acum…..sau acum….

In surdina…alice.