Web-Stat

duminică, martie 16




Ultimele clipe de mine la 813...si deja presimt dorul din fiecare zi de locul in care am trait….[da am trait] in ultimii doi ani.pana si de ultimul fir de praf de la 813 ma leaga ceva…Cel mai mult o sa imi lipseasca lumina de la 813.si razele de intuneric de acolo urmand ca apoi sa imi amintesc de oglinda mea zgariata de amintiri…umbra albinutei galbene,biletul in care toate brichetele galbene sunt sigur ale mele,rasaritul neinceput de departe,declaratia de(colorata) dragoste…,fara petalele cu fir rosu,kent 4 rupt,firele de nisip dintr-un plic…pentru Elena cu drag,ambalajul negru cu urma de ciocolata amaruie dintr-o plimbare calda…de mana,frunza uscata care ma facea sa nu mai par atat de …foarte machiata..:) si din nou albinuta mea galbena deasupra posterului cu gradina botanica si mama care s-a uitat la mine atata timp,ceara galbena si nearsa de atata vreme.Mirosul de lamaie dintr-o vreme si ultimele mele 13 bratari… Apoi or sa imi lipseasca serile prea frumoase dinaintea examenelor picate si notelor mici de la facultate si in care obligatoriu alegeam scorpions sau guns… Deranjul permanent si chestiile presarate peste tot,patul meu vesnic nearanjat si noptile de poze cu cadre improvizate cu evantai,cu umbre ,cu umeri goi…hai da-ti jos tricoul albastru,si usa care stia sa se blocheze numai atunci cand eram cel mai grabite…
Patul de jos care a ramas tot al ioanei…si care a fost un fel de coltisor de oaspeti….mirosul de floricele din vremea partialelor si apoi si mai pregnant in sesiune,sucul de mere,scrumierele pline din zori….primul fum miroase cel mai bine.Tramvaiul poeziei din zori de zi pe care acum nu o sa il mai aud,soarele cel de pe perete/INXS,dimineata in alta viata.…picurul semipermanet de la intrare…lucrurile neatinse de un an si ceva…curateniile improvizate si vizitele pe nocturna,hands free in sesiune,d de la Dior,tata la patrat[…]….lasa-ma sa mai dorm;mai am 8 examene…fara nervi recenti.Messenger si statusuri pe masa mica de student….nu ma intelegi de ce imi tot schimb pozele de pe desktop si de ce am idle setat la un minut. Poison si gresia rece dupa multe beri si vodka naspa cu suc de rosii,urmele de pe pereti si luna zgomotoasa de la intrare…..am incuiat totul acolo si am plecat….doar cu ce am scris aici.ultima cheie intoarsa si usa care stia cat sunt de calma si aproape ca s-a inchis singura…pasind intr-un 813 mai mic,un pic rock si un pic retro….doamne ce nebuna esti


Pe fundal “Balada”….pe care oricum nu ai mai auzit-o niciodata,si eu intr-o ultima dupa-amiaza la 813.O 813 ramasa singura…[813 e o Ea ]