Web-Stat

vineri, aprilie 4





ai lasat lumea in urma si pe mine cu genunchiul pe o ultima frunza uscata ...a curs
spre celelalte intr-un parfum sonor....dezmierdandu-mi apoi pielea fina si aproape alba...

m-ai vrut intr-o cosita blonda si intr-o privire neagra....
m-ai avut senina ca cerul de iulie,infinit de albastru...
m-ai ales verde,m-ai sarutat rosie si m-ai uitat galbena...[sa nu ma uiti..]
ai visat trandafiri cu numele meu si mi-ai daruit cea mai tanara petala din crizantema neagra a gradinii tale de vise....
am dansat amandoi pe o melodie nesfarsita....pe valsul florilor ce mor...culese de roua rece a diminetii...
in rasaritul neinceput si in iarba necosita de mult.....
atatea anotimpuri fara tine,atatea nopti facute zile si atatia ingeri coborati din ceruri pentru a ne lasa aripi pana la nori...[pana la al treilea...]
am urcat scarile sufletului tau tanar....mi-ai intins un gand de chemare.....ridicandu-ma si ramanand apoi pe ultima treapta....["si pe ultima treapta am ingenuncheat"]
ce melodie frumoasa si ce mana interesanta am aici [coloreaza-mi tacerea...].....scrijelind cu unghiile peretii arterelor tale.....inecandu-ma in otrava dragostei nebune...
un strop de parfum din mine...pentru o gura din tine....inchisa intr-un gol de noi ....

[conturat cu...rosu aprins]