Web-Stat

duminică, aprilie 13


Picior peste picior…si acum stau sa ma gandesc cum e de fapt…dreptul peste stangul sau stangul peste dreptul…am inceput sa am probleme de concentrare…In fine…e cel de la mana cu bratari peste cel de la mana fara…..oricum…sunt in echlibru

De ce dau eu toate aceste detalii..?

La urma urmei ce-ti pasa tie daca eu sunt sau nu...

Si mai ales cui dau eu aceste detalii…?

Tie….Sa zicem ca esti tu…

Sa-ti zic o poveste?.....Eu nu mai stiu a zice povesti….stiu decat inceputurile urmand ca apoi sa dau paginile in gol si sa citesc ultimul rand….care e SFARSIT.

Mai bine te adorm altfel…mai bine ar fi sa iti fredonez un cantec….tu sa deschizi ochii doar la refren si in rest sa ma lasi….sa improvizez.

Trebuie doar sa stau in genunchi si tu sa imi desprinzi parul….Apoi sa iti pui capul pe piatra cea mai apropiata de mine si eu o sa ma asez intr-o balta…Lasa-ma sa ma uit la tine………….sa nu zici nimic…….nimic………

Mai esti…?

Mai sunt…?

M-am blocat la refren….si tu ai ramas cu ochii deschisi….Unde suntem..?

Si ploua…..peste piatra ta…si balta mi-a ajuns…pana sub piele…

Te joci in culorile curcubeului…si te uiti in locul meu de atunci….si-ti vine sa-mi faci cu mana…de sus pana jos…..de-acolo ,aici…..de la tine….pana la mine.

Sa ramai asa…..pana….intr-o nu stiu care vara…si eu o sa-ti zambesc fara ca tu sa stii….

[" But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same
...?"]