Web-Stat

luni, aprilie 21


ma uitam la el...se plimba dintr-o parte intr-alta.[altadata m-ar fi fascinat...dar de data asta...] privirea imi obosise...Era singura cale de a-l urmari.ma uitam la el...dar de fapt ma gandeam la tine.si un acut sentiment de frica m-a cuprins odata cu frigul de la etajul 2.ce dracu cautam acolo?la ora aia mai ales?si mai ales de ce atunci? trebuia de fapt sa fiu cu tine...sa nu ti se intample ceva rau...

te vedeam traversand strada...si apoi dispareai... lasandu-mi ochii in jos te vedeam,respirand greu,cu ochii intredeschisi...si cu parul ciufulit.nu mai stiu ce purtai..

intotdeauna mi se intampla asa...

apoi te-am auzit.9.iti resping intrebandu-ma isteric de ce pana mea ma suni atat de devreme.m-am ridicat.am cautat un loc de unde sa-ti vorbesc.m-am asezat pe marginea cazii.aveai vocea groasa.mi-ai zis sa vin.pesemne ca am fost rapida desi mi s-a parut o vesnicie pana mi-am tras blugii.da! in dimineata asta am purtat blugi.

ne imbratisam.aproape fara sa ne privim.in liniste facem ca totul sa arate asa cum arata cu o noapte inainte.

se cheama pre-simtire.

data viitoare o sa te iau langa mine.si o sa te tin strans.sa nu ma intrebi de ce...

[La multi ani!
Maine o sa iesim la 1 suc...Faci cinste!]