Web-Stat

marți, martie 24



azi nu sunt nici pe departe very irresistible ci miros a covrigi si a colonie barbateasca..
azi mi-e lene sa merg ca o domnisoara si drept urmare o sa imi tarasc picioarele ca sa aud pietricele cum se rostogolesc langa mine...
azi e soare si eu imi pun mana streasina la ochi in loc de ochelarii negri pe nas..
azi imi place sa ma hranesti cu lingurita, capsune cu zahar pentru ca apoi sa ma urc incaltata in pat, sa dorm de amiaza cu amandoua mainile sub cap..
noaptea port pijamale albastre si niciodata nu o stiu ce faceam cand eram mic.
in fiecare buzunar am cate un pieptene si cel putin doua batiste..
imi place serbetul, siropul cu sifon...si plang mult atunci cand simt ca imbatranesc..
de ziua mea primesc sosete rosii, cioco cu rom si multe imbratisari..

24 martie are sa fie intotdeauna ziua albastrelului..
anul trecut am uitat..
mi-am adus aminte abia anul acesta cand albastrelul...e aici cu mine.