Web-Stat

luni, martie 16



in ciuda faptului ca e luni si ca eu m-am trezit cu o durere ingrozitoare de cap, prevad ziua de de azi ca fiind excelenta.
azi 813-le meu miroase verde, mie imi plac panselutele, fustele clos,rujurile Dior si ochelarii de soare.
azi noapte am constatat ca inca mai am idei pentru limitele complicate care tind la minus infinit[mi-am adus aminte, asa cum fac intotdeauna, ce copil nebun de matematica si tocilar eram eu printr-a 11-a si a 12-a cand sertarele imi erau ticsite de culegeri si gazete cu coperta roz]. pe vremea aceea totul se raporta la crucea nebunului...:))
durerea de cap e din cauza visului meu savant din ultima ora de somn in care rezolvam o aplicatie la legea lui arhimede...

cat despre tipii pe care ii suporti si nu prea: se merita ca macar sa iti tina companie la un film horror, care s-ar putea dovedi chiar mai prost decat alea de pe pro tv...

P.S.
Sweet dreams 'till sunbeams find you,
Sweet dreams that leave all worries far behind you.
But in your dreams, whatever they be,
Dream a little dream of me...:)