Web-Stat

duminică, iunie 8

am invatat sa savurez berea blonda
a urmat sa-mi placa mesele intunecoase ,am invatat sa intind mana sub ploaia de vara.mi-am adus aminte cum e sa fumezi tigara de la tigara[foarte vechiul kent 4] si mai ales cum ajunge sa nu imi mai pese ca peste cateva ore am examen si eu tot am chef sa stau si sa beau bere si sa "imagine....me and you" cu noaptea in cap si chitara/since I don't have you[nu am fost in stare sa imi aduc aminte...]/lasa-ma sa ard[am stins eu toate tigarile]/don't cry[bad obsession mai apoi] si tentativa de please bring me my wine. am jucat frumos...de fiecare data. si culmea.nu a castigat nici unul dintre noi.
si tu erai o pierde vara si primeai complimente simpatice,si soarele rasarea la alta masa si tipii de la filosofie sunt niste idioti:)) si ghionturi pe sub masa,si examen de marketing pe o canapea extensibila si o zi faina cu praji ,compuneri la engleza si povesti de-acu un mileniu si mai mult,si cele mai faine puncte de vedere[mai faine chiar decat ale lui Dalai Lama pe fotolii din piele neagra ]

[ochii mei straluceau...si atat]