Web-Stat

joi, iunie 26

inca o noapte de vara fierbinte.aerul cald imi dilata atat de tare gandurile incat fiecare are cate o tresarire si zboara.exact cum zburau impulsurile dirac la o sala din corpul B acum o mie de ani.
nu mai am chef sa ne mai asteptam la nici o tigara si nici sa imi mai faci cadou pixuri de sesiune pe care sa le ratacesc prin topurile de A4.te rog nici sa nu imi mai tii evidenta la examene si mi-as dori sa incerci sa strici sincronismului oftatului de la telefon.
tata ,TU de ce nu stii sa-mi canti la chitara?de streets of london am aflat abia noptile trecute...

[as vrea sa ma pot razgandi dar nu pot.si nici nu cred ca mai vreau cum vroiam atunci.ai atins limita superioara a ferestrei mele glisante.sper sa ma tine toate astea macar pana luni la 12,desi,daca o sa ai ghinion s-ar putea sa ma tina toata vara.]
si-acum hai sa dormim dezbracati.si-asa suntem invisible si unul si altul.
[eu il pun pe-al meu la 8 si un pic]