Web-Stat

joi, iunie 12



and I say IMMMMM....IMMMM


asta se auzea cand am intrat azi in carturesti dupa examenul la franceza, unde de departe cel mai interasant a fost faptul ca am reusit finally sa fac diferenta intre fute si foutu. fain examen! faini francezii...disciplinati IMMMM....
chiar i-am spus unei profe la final ca a fost o placere sa sustin examenul
si cel mai desolant ca desi m-a intreabat cum merge cu serviciul, liviu nu s -a gandit sa-mi ceara nr de telefon.nu ma omor dupa el neaparat da'na!

azi am mancat singura o salata pe o terasa si am citit dilema veche ....fain numarul asta nou...(n-am mai citi dilema din liceu...) aproape ca mi-am pierdu indemanarea de a percuta sensurile din cuvinte. art nouveau vs old money....IMMMM

deci in carturesti cred ca am stat 2 ore.IMMMM
prima data am stat pe o ladita si am rasfoint cap coada albumul
minunat regele! apoi am descoperit niste melodii minunate la castile din colt ....am ascultat pe rand brazil lounge,latin lounge, sudan lounge si apoi de multe ori latin lounge....ok de foarte multe ori latin lounge....incat librarii ma luasera la ochi...de aici mi se trage asta cu IMMM...in acest timp am citit cateva cugetari de-ale lui noica...INAINTE DE TOATE PIETATE....CINE NU CAUTA FILOZOFIA, DECI ADEVARUL, RAMANE CU EXACTITATEA....astea doua mi-au facu creierii sa zvacneasca.
am descoperit ca si fiica-sa scrie : o cheama ALEXANDRA NOICA WILSON (dupa sot)...
apoi in ceainarie era o expozitie de fotografii a mihaelei marin....am sa-i uit numele la fel cum am sa-i uit si pozele...acum realizez ca desi nu mi s-au parut reusite pozele am retinut totusi una usor stearsa... al unei actrite care facea o pirueta......asa e poza! vor spune fotografii (imbecila alaturare de cuvinte...intr-o seara cu stare semantica am sa dezvolt)

mi-am luat niste cercei galbeni azi! desi lately am o repulsi fata de galben...tipa care-i vindea m-a intrebat care sa fie motivul....IMMM faptul ca dimineata la autobuz toate fetele au camasi galbene!!!!

and I say IMMMM

orele astea mi-au placut, mi-am prins parul intr-un clestisor transparent si spre casa am urcat in 311 fara bilet....picuri de traspiratie au cazut pe tamplele mele dar eu nu am avut nicio temere ca ar putea sa urce vreun controlor! controlor ce cuvant funny!