Web-Stat

luni, iunie 23


mi-e dor de doua biclete care vin de la 5 km impreuna conduse de un singur baiat;
mi- e dor de o vedere lasata intr-o librarie pe care scria lin vrei sa dam o tura in muzeul satului intr-o zi;
mi-e dor de o floarea soarelui daruita;de o discutie despre autobuze care intarzie; despre infernul lui dante si de fowles de care nu mi aminteam; de intalnirile din gara de la ora 3.45 pentru 12 minute; de mail-urile lungi rupte din filme din anii 4o;
mi-e dor de keep dreaming;
mi-e dor de poeziile neterminate pe care mi le daruiai;de freedom in miez de noapte...insotita de asa esti tu...libera...si frumoasa....si dulce... da mi-e dor de tine cred...
mi-e dor de turele noaptea cu masina; de povestile cu zaharul de pe perdea;
...........................................................................
eu nu mai vreau discutii gen stai pe picioarele mele..noi am intrat in europa fortat..sau asa e in anglia ....nu aveam brand in romania...crezi ca mai vine vreun autobuz....stii am luat doi la examne la beton ca am copiat... hai la strand!... ai pe cineva?...te plac...vreau sa ti daruiesc un apartament...sufar dupa v...si am poze cu ea in portmoneu....hai sa mergem cu taxiul...nu-mi dau licenta decat la 4o de ani... ca sa dau odata cu tataie...l-am cunoscut pe tariceanu si pe oprescu... esti sigura ca vine totusi un autobuz... sigur 70 merge pe ruta lu 70?...si termniat la spiru?...stii eu sunt ofiter de presa...asa si ???!!! exact de asta nu mai pot eu!