Web-Stat

joi, iunie 5



hei!


am trecut pe la tine azi! era fereastra inchisa si am presupus ca esti plecata. ti-am lasa un mic bilet...pe el era scris: as vrea sa fac cu tine ce face vara cu ciresii!habar n-am de ce am scris asta! nu pot sa inteleg exact ce face vara cu ciresii, dar suna prea bine chestia asta nerudiana si se asorta cu tine!

in acest timp, intr-o camera alaturata ea suferea, fuma o tigara de dragul cercurilor de fum, se gandea la toti.... la [] vechi, la [] nou, la [] la [], iar la [] vechi si apoi increzatoare la [] nou. ii placea mereu sa se gandeasca la cineva...asta ii dadea incredere si o facea sa mustaceasca asa sincron cu genele si umarul care se ridica din reflex...si atunci e ea frumoasa.....e cea mai frumoasa

in seara seara am luat pentru prima data troleul de la cismigiu, mai aveam un rest de baloane in sticla. m-am asezat la geam si am inceput sa suflu prin cercul care facea baloane .toate baloanele mergeau indarat si mi-am spus asa daca reuseste vreo unul sa iasa pe geam o sa fie bine... habar nu aveam ce inseamna sa fie bine...nici acum nu stiu....au reusit cateva sa se salveze insa...


doua saptamani mai tarziu se plimbau de mana amandoua. andrei se intorcea singur spre casa lui gandindu-se ca mai are putin de asteptat...