Web-Stat

miercuri, iunie 18

si daca intr-o zi ai afla ca galbenul,pink floyd, inxs, tramvaiul din zori, parfumul, demidulcele, kent4 si seductia si vodka si guns si poison si phoenix si mai cu seama zambetul si tot restul sunt de fapt madeleine, nimic mai mult, nimic care sa fi fost al tau cu adevarat, ci doar nevoia unei amintiri a altcuiva?
..............................................................................
si daca intr-o zi ai afla ca galbenul, pink floyd, inxs, tramvaiul din zori, parfumul, demidulcele, kent4 si seductia si vodka si guns si poison si phoenix si mai cu seama zambetul si tot restul sunt de fapt FRANTURI DIN VIATA MEA CU SAU FARA madeleine, nimic mai mult? MOMENTE CARE M-AU DUS LA EXTAZ SI CARE M-AU IMPLINIT?
SI CA ABSOLUT TOT A FOST REAL?
si tot a fost atunci al meu? TOT DE LA ....... PANA LA galbenul, pink floyd, inxs, tramvaiul din zori, parfumul, demidulcele, kent4 si seductia si vodka si guns si poison si phoenix si mai cu seama zambetul SI TOT RESTUL....

..................................................................................
n-am sa contest ca atunci cand am citit prima data am stat pe ganduri putin....atat de putin....cat toate acele asa zise madeleine m-au facut sa retraiesc acele FRANTURI MINUNATE...stii mi-am spun atunci atunci pentru a n a oara povestea mea si a lui ...stii spunea alessandro barico in 1900 ca nu esti cu adevarat pierdut daca ai o poveste de spus si pe cineva care sa te asculte....in seara asta eu am povestit mie....urechile mele au fost si ele in extaz...

PS: in seara asta am sa ascult pink floyd, inxs daca o sa-mi fie pofta o sa mananc niste madeleine, stiu sigur ca nu am sa ma pot abtine si am sa fumez iar 10 kent 4 cu promisiunea solemna ca de maine ma las...si da poate intr- o fuga am sa trec sa iau cu tramvaiul in zori...sa mai mergem impreuna o statie