Web-Stat

duminică, iunie 29




de ce de la timpuri noi pana la statia cu eroii pe partea dreapta nu sunt decat 3 statii??
as fi vrut sa nu mai cobor.intotdeauna m-au atras barbatii care au ceva diferit... azi m-am indragostit timp de 2 statii si jumatate de metrou de un...el.un el care purta o camasa fara guler...exact ca alea pe care nu le suport eu ,doar ca lui ii venea minunat.un el care cu siguranta era doctor si care avea incaltari faine si gesturi fine si lejere [inclusiv guma pe care o mesteca era altfel decat la altii].

m-a analizat de la tocurile inalte si verzi pana la blush-ul rozaliu si ochii rimelati excesiv pentru duminica dupa-amiaza.am indraznit sa il sfidez cu privirea...si a schitat un zambet.mie mi-a venit sa rad in loc sa ii intorc zambetul asa ca m-am ridicat instant si l-am lasat sa ma priveasca de la spate in timp ce eu il desluseam printr-un geam...:) am coborat pe usi diferite...peronul a fost pe partea dreapta iar eu nu mi-am mai adus aminte de el decat dupa ce am mancat tarta cu cirese care a avut acelasi gust virtual ca si al lui.

azi ma simt excelenta.si imi vine si acum sa rad cand imi aduc aminte de gargaritza aia de fetitza blonda din fata caminului :))si ea era incaltata tot cu niste chestii lejere si comode pentru ea ,doar ca erau roz electric si la fiecare pas scoteau un sunet prelung,ascutit si foarte foarte nostim...

mi-e dor de colibri.imi aduc aminte ziua de vara in care a murit pittis.atunci am stat cu fata la cer pana seara tarziu si l-am urmarit cum plutea "sub cerul liber dand din maini nebun".

a inceput iar sa imi fie dor de chestii marunte si de oameni. inseamna ca sunt "pe drumul cel bun".

azi e ziua ta si eu nu am inspiratie decat sa te iubesc la fel cum te iubeam si azi noapte.