Web-Stat

joi, iunie 12



[poza nu e de sesiune.asta va fi doar secretul nostru..]
In schimb...sesiunea din iunie 13 e o sesiune de amintiri.

simt nevoia unei pauze.deja ciocnirile sunt doar elastice si mintea-mi nu mai reactioneaza in nici un fel.la fiecare 2 randuri imi schimb pixul si culoarea cu care reproduc pe o coala A4 cursul penultim.mi-am adus aminte pana la cele mai fine detalii de prima data cand am ascultat melodia 3840.
si atunci era tot noapte.
am decis sa fac noapte din nou.veioza s-a lasat stinsa si masa eliberata de cele mai nefolositoare informatii cu privire la telecomunicatiile mele cele de toate zilele.

azi am asteptat furtuna avand in vedere faptul ca in ochii mei s-a facut cerul rosu de doua ori.vantul care m-a obligat sa inchid fereastra s-a starnit degeaba.furtuna n-a ajuns nici pana cum in spatele caminului A.
pauza incepe sa se contureze.plictiseala mi-e spulberata de phoenix.nu am mai ascultat phoenix decat la tine in statusuri de ceva timp incoace.

[I'm so...lonely and that's ok]
[singuratatea e un lucru de pret.. e foarte grav cand nu o mai poti avea.]
in ultima vreme m-am gandit foarte mult la asta.imi aduc aminte inca o data cum nu te-am crezut atunci.
acum la 813 e cam ca la pescuit... tu si luciul apei.
si daca iti zic acum noapte buna/si daca imi zici acum sa fie noapte in nu stiu ce fel inseamna ca o sa stau pana la primul tramvai si tu o sa iti faci somnul de frumusete tarzie.

[in surdina:Before the dawn fortat si Judas Priest]